یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

Wiki Article


این نوع یخچال ها، معمولا دارای فضای کمتری در فریزر هستند ولی در عوض شکل طراحی بدنه آنها زیباتر و در بیشتر مدلها دارای امکانات جانبی از قبیل آبسردکن و یخساز هستند که برای فصل تابستان و به خصوص زمانی که مهمان دارید، بسیار مناسب است. یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل «SN8-2340GW» ظرفیت نسبتا بیشتری دارد (حدودا 33 لیتر) و تفاوت آن‌چنان زیادی هم ندارند. این یخچال فریزر ۱۸ فوت توسط برند پرطرفدار امرسان تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول که یکی از یخچال‌های ساده، به‌صرفه و کم‌مصرف است، از سری یخچال‌های بالا و پایین شرکت «Emersun» می‌باشد. همچنین به دلیل فضای مناسب داخل آن، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های یخچال و فریزر ایرانی است. برند قدرتمند سامسونگ که در هرجایی از ایران به‌راحتی می‌توانید به نمایندگی‌ تعمیرات سامسونگ و خدمات پس از فروش آن دسترسی داشته باشید نیز روزبه‌روز در حال افزودن ویژگی‌های جدید به یخچال فریزرهای خود می‌باشد.


UA55MU7350K... یخچال ساید بای ساید instaview ال جی GR-X33FGNGL مدل X33... این محصول برای کنترل برنامه ها طراحی شده است که اگر بیش از حد درجه حرارت داخلی بالا رود یا به علت بش از حد باز ماندن درب یا تعویض فیلتر آب به شما هشدار دهد.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

در قسمت یخچال ۳ طبقه و ۲ کشو قرار گرفته است که تفکیک مواد غذایی را برایتان آسان می‌سازد. فیلتر تصفیه‌ی آب، آب‌ سردکن، باز شدن درب از هر دو سمت و لاستیک ضد باکتری دور درب از ویژگی‌های این محصول هستند. به کمک فیلتر بوگیر می‌توانید بدون نگرانی از بوی مواد غذایی مختلف آن‌ها به مدت طولانی در یخچال نگه‌داری کنید. از قابلیت‌های کاربردی این یخچال فریزر می‌توان به اخطار باز ماندن درب و افزایش دما اشاره کرد. به این ترتیب می‌توانید از باز ماندن درب یخچال و خطر اتلاف انرژی جلوگیری کنید.


پرداخت‌هایی که از طریق شیپور انجام شوند شامل ضمانت بازگشت وجه می‌شوند. شیپور مسئولیتی در قبال پرداخت‌های خارج از خرید امن (کارت به کارت و…) ندارد. شیپور در قبال آگهی‌هایی که امکان «خرید امن» ندارند، مسئولیتی ندارد.


ست کردن لوازم منزل با رنگ های فانتزی ممکنه خیلی سخت باشه و ممکنه یه دوره ای مد شوند اما خیلی زود از مد بیافتند . اگر وضعیت مالیتان انقدر خوب است که می توانید هر 2 سال یک بار یک یخچال فریزر جدید بخرید، در این صورت هر رنگی که دوست دارید بخرید. البته پیدا کردن یخچال با رنگ های فانتزی خیلی سخت و مشکل است و کمتر کسی این نوع یخچال ها رو موجود میکنند. به دلیل اینکه یخچال یک وسیله ی ضروری است، شاید انتخاب رنگ آن اولین قدم برای ست کردن و دیزان آشپزخانه شما خواهد بود. باور داریم که ما ایرانی ها در انتخاب رنگ ها خیلی خوش سلیقه هستیم.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بانه


برای حصول این شرایط ، فروشگاه ما، قوانین و مقرراتی را در نظر گرفته است که طبق دستورالعمل تنظیم شده برای حمل و نقل کالا بسته به محل مشتری معمولاً هزینه ثابت میباشد. واقعا ممنونم مطلبی که در ارتباط با یخچال ساید نوشته اید واقعا کمکم کرد و به دردم خورد ممنونم از شما ، خیلی وقت بود دنبال همچنین مطلب کاملی در ارتباط با یخچال ساید بودم. شما می توانید یخچال مناسب خود را بر اساس تعداد افراد خانواده خود بخرید به عنوان مثال برای یک خانواده 4 نفره بهتر است به سراغ یخچالی بروید که ظرفیتی معادل 350 تا 530 لیتر داشته باشد . اگر می خواهید محصول خود را با گارانتی شرکتی خریداری نمایید. دستیار صوتی هم جزو پروتکل‌های سیستم عامل تایزن است؛ این قابلیت از دستیار صوتی های محبوب می‌باشد، که کارهای پیش پا افتاده‌ای مانند کم و زیاد کردن صدای تلویزیون و یا خاموش و روشن نمودن و کانال عوض کردن از کارایی این دستیارصوتی است. این مدل از سیستم عامل تایزن بهره‌مند می‌باشد، این قابلیت از برنامه‌های متعددی پشتیبانی می کند و یک دنیا سرگرمی را به همراه خود به ارمغان آورده است.‌ سیستم عامل تایزن از اینترنت اشیاء یا همان IOT پشتیبانی می کند.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

ما در این مقاله به سوال شما در مورد اینکه چه یخچالی مناسب من است؟ توضیح دادیم و به معرفی انواع مدل یخچال و فریزر موجود در بازار همچنین معایب و مزایا یخچال فریزر های دو قلو و ساید بای ساید پرداختیم. وجود برندهای پیشرو و مطرح ایرانی نظیر دوو و جی پلاس، انتخاب برای خرید لوازمی همچون یخچال فریزر ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی تلویزیون و اسپیکر را ساده نموده است. ماشین لباسشویی اسنوا eight کیلویی مدل SWM از ماشین های لباسشویی جدید شرکت بزرگ SNOWA می باشد. از ویژگی های مهم این لباسشویی می توان به موتور اینورتر دیجیتال آن اشاره کرد دیگر لازم نیست که شستن لباس ها رو عقب بندازید تا بتونید در سکوت و آرامش به کاراتون برسید.


مقایسه یخچال فریزر دوقلو ال جی و سامسونگ


از آنجایی که دو برند سامسونگ و ال‌جی، دو برند کره جنوبی هستند و هر دو نیز در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کنند، برای بسیاری از کاربران انتخاب محصول یکی از دو برند کار نسبتاً سختی است. میزان مصرف آب در این دستگاه‌ها بری هر بار شستشوی ظروف چیزی در حدود ۹٫۷ لیتر است که نسبت به مصرف آب در ماشین‌های ظرف‌شویی برند ال‌جی بیشتر است. به طور میانگین، سر و صدایی که از ماشین ظرف‌شویی سامسونگ در هنگام کار کردن ایجاد می‌شود، چیزی در حدود ۴۴ دسی بل است و به طور میانگین روی این دستگاه‌ها حدود ۶ برنامه شستشوی کاربردی وجود دارد.


از هر چه بگذریم، نمی توان از امکان جالب و کاربردی اتصال به اینترنت و اطلاع از محتویات داخل یخچال در نسل جدید یخچال فریزرها گذشت. اما به یخچال دسترسی ندارید و نمی دانید که آیا تمامی مواد لازم برای پخت آن غذا را در خانه دارید یا خیر. کافی است در مسیر رسیدن به خانه، به اینترنت متصل شوید و با دوربین پانوراما، داخل یخچال را مشاهده کنید. این که چه ظرفیتی مناسب شماست بستگی به میزان مصرف شما و تعداد افراد خانواده شما هم دارد.


بدون در نظر گرفتن درب محصول ، sixty one سانتی متر عمق این مدل هاست. در نتیجه هیچ قسمتی از آن بیرون نمی ماند و توسط کابینت ها پوشیده می شود. در آزمایشگاه های هر یخچالی را که آزمایش می کنند با سنسورهای دما سیم کشی می شود. سپس برای ارزیابی کنترل ترموستات و یکنواختی دما ، آن را برای بیش از یک ماه در محفظه کنترل شده دما کنترل می نمایند. مهندسین آزمایش بیش از ۵٫۴ میلیون قرائت دما را برای هر مدل جمع آوری می کنند تا نقاط گرم و سرد را تشخیص دهند و مشخص کنند کدام یخچال ها مواد غذایی شما را برای مدت بیشتر تازه نگه می دارند.



حتی می توانید یک کشوی یخچالی را بیرون بیاورید و آن را پر از نوشابه های سرد کنید. راهنمای خرید به شما کمک می کند نوع مناسب خانواده خود را انتخاب کنید. فضای ذخیره سازی به شما کمک می کند تا آرام ترین مدل ها را پیدا کنید. یکی دیگر از برندهای گران قیمت لوازم خانگی خارج از آلمان ، Miele ، دارای بسیاری از کیفیت های مشابه بوش است. از ویژگی های بارز آن توجه به جزئیات طراحی های پیشرفته در مدلهای خوش ساخت و ظاهری برتر که با قیمت مناسب ارائه می شود.


البته فضای داخلی آن از دو مدل دیگر کمتر بوده و مصرف برق آن بیشتر است. هرچند که به دلیل قیمت بالاتر و فضای داخلی کمتر طرفداران خاصی دارد، اما به لحاظ زیبایی می‌توان ادعا کرد که از دو نوع دیگر جذاب‌تر است. ویژگی‌ها و فضاهای اضافی باعث می‌شود یخچال های ساید بای ساید برای بسیاری از خانواده‌ها مناسب‌تر باشد. این یخچال فریزر دوقلو علاوه بر مصرف انرژی کمی که دارد، دارای ابعادی به ارتفاع۱۹۳۰ سانتی‌متر‌، عمق ۷۰۰ میلی‌متر و پهنای۶۶۰ سانتی‌متر است. یخچال‌ فریزر دوقلو در برندهای مختلف سایزهای متفاوتی دارند. بنابراین قبل از خرید بهتر است محلی که یخچال قرار می‌گیرد را اندازه بگیرید و متناسب با آن فضا، یک یخچال فریزر دوقلو بخرید.


قیمت یخچال فریزر دوقلو استیل ال جی


به نظر من یخچال ال جی در مقایسه با یخچال سامسونگ از لحاظ کیفیت بهتره. از لحاظ موتور ، مقایسه یخچال ال جی و سامسونگ در تولیدات جدید تقریبا نمره یکسانی دارند . از لحاظ تعمیر پذیری و هزینه تعمیرات ، به یخچال ال جی نمره 15 و به یخچال سامسونگ نمره 17 می دهیم. عیوب متداول تعمیراتی در یخچال سامسونگ وجود دارد که در زیر اشاره ای به آنها می نماییم ولی در نظر داشته باشید برخی از این عیوب در یخچال ال جی هم مشترکا وجود دارد و برخی بیشتر در یخچال سامسونگ دیده می شوند. این مدل از لحاظ ظاهری تقریباً همانند یخچال فریزر های درب فرانسوی طراحی شده است. با این تفاوت که به جای داشتن کشو در قسمت فریزر، دارای دو درب است که در داخل آن چند کشو به همراه 2 محفظه نگهدارنده سبزی و گوشت تعبیه شده است.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

این پاک کننده شامل یک اسپری 250 میلی‌لیتری فاقد الکل و یک عدد دستمال نانو برای پاک کردن سطوح LED و LCD است. این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و آنتی باکتریال و آنتی استاتیک است. تلویزیون سامسونگ Q70A سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 سامسونگ می باشد.


یخچال فریزر دوقلو ال جی اصل کره


خرید یخچال ساید بای ساید به‌ دلیل اهمیت و طول عمر زیاد، سرمایه‌ گذاری مهمی است. به همین دلیل در هنگام خرید یخچال علاوه‌ بر مارک یخچال ، باید فاکتورهایی مثل قیمت ، اندازه یخچال ، مدل و طراحی ظاهری ، امکانات و قابلیت‌ ها و میزان مصرف انرژی رو هم مدنظر قرار بدید. بنابراین باید برای خرید یک یخچال مناسب وقت کافی بگذارید و به اندازه کافی برای انتخاب بهترین مارک و مدل یخچال تحقیق کنید. در این بازه‌ی قیمتی، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند که با طراحی مدرن و امکانات بسیار عالی می‌توانند با این یخچال فریزر سامسونگ مقایسه شوند.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

ايران اين شركت كره اي را خريد اما به دليل تحريم ها و عدم حمايت هاي لازم اين كار انجام نشد و شركت ديگري در كره اين امتياز را خريداري كرد و در حال حاضر با مديريت جديد فروش و صادرات به 5 قاره را دارد. لطفاً سوالات خودتان را در پيام خصوصي يا در اين تاپيك ارسال فرماييد. آنچه در این مطلب قرار است به بررسی و ارائه آن به پردازیم شامل موارد زیر می‌شود. به ندرت هم عیوب مانند نشتی گاز،خرابی نمایشگر ، شکستکی زبانه درب بار گزارش میگردد. در همین حال، حمل و نقل آن‌ها مشکل است و برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب‌ هستند.


یخچال فریزر دوقلو ال جی جدید


قیمت تلویزیون جی‌ پلاس GTV-75LQ921S سایز ۷۵ اینچ ۴۲ میلیون تومان است. تنها تفاوت این مدل با مدل GTV-55KE821S برخورداری از دو بلندگوهای ۱۰ واتی به جای بلندگوهای ۸ واتی و همچنین برخورداری از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت تلویزیون سام مدل UA65TU7000TH سایز ۶۵ اینچ ۱۹ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان است. برخورداری از سیستم‌عامل اندروید (تمام تلویزیون‌های دارای سیستم‌عامل اندروید می‌توانند به اینترنت متصل شوند و قابلیت وبگردی با آن‌ها نیز وجود دارد). محتوای HEVC H.265 بیت‌ریت پایین‌تری (شاخص تعیین‌کننده کیفیت) نسبت به MPEG four H.264 دارد و درنتیجه حجم آن نیز کمتر است؛ اما کیفیت آن با محتواهای MPEG 4 H.264 دارای بیت‌ریت بالاتر، یکسان است و حتی ممکن است کیفیت بالاتری نیز داشته باشد.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

کسانی که می خواهند قیمت بیشتری برای تلویزیون خود در نظر بگیرند یا اینکه یک تلویزیون 55 اینچ کوچک‌تر از آن است که در اتاق قرار بگیرد؛ پس چاره کار تلویزیون سامسونگ 65AU8000 است. نمایشگری با سایز بزرگ و کیفیت تصویر روشن که توانایی عالی در نمایش تصاویر دارد. اینجاست که کمی از کاربران از سیستم صوتی 65AU8000 گلایه می کنند اما در سایز بعدی این موضوع یک ضعف برای تلویزیون به حساب می آید. تلویزیون سامسونگ 60AU8000یکی دیگر از مدل های سری eight سامسونگ است که در سال تولید شده است. هر چند مدل 60 اینچ سامسونگ خیلی طرفداران زیادی ندارد و بیشتر افراد سراغ مدل بالاتر یا پایین‌تر می روند اما به هر حال سامسونگ تنوعی در تولید ایجاد کرده تا به وسیله آن بتواند طیف بیشتری از کاربران را کنار خود نگه دارد. اگر نمایشگری بزرگ‌تر از fifty five اینچ می خواهید اما سایز sixty five اینچ نمی خرید سراغ خرید تلویزیون سامسونگ 60AU8000 بروید.


این تلویزیون تمامی جزئیات صدا را برای شما ارائه داده و هیچ گونه نویز صوتی ندارد. بازار گناوه به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی گناوه با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی گناوه تبدیل شود. برای خرید از بندر گناوه بدون سفر به گناوه به صورت اینترنتی به سایت بازار گناوه سر بزنید و برای آگاهی از قیمت لوازم خانگی در گناوه با ما تماس بگیرید. یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل های آشپزخانه، یخچال و فریزر است که یکی از دغدغه های تازه عروس و داماد ها برای خرید جهیزیه‌شان هم می‌باشد.


یخچال فریزر دوقلو ال جی استیل


بعد اين اتفاق نمايشگر چشمك زن شده و ميوه و مواد توي طبقات پايين يخچال يخ مي زنه. توي نت خوندم بايد از برق بكشيم و دوباره بزنيم برق تا ريست شود.انجام دادم متاسفانه صفحه نمايش روشن ميشه اما بعد چند لحظه كامل خاموش ميشه. زمان مراجعه متخصص توسط شما تعیین می شود و باتوجه به اینکه نزدیکترین تعمیرکار باتجربه و واجد شرایط برای برطرف کردن مشکل دستگاه شما تخصیص داده می شود امکان ارائه خدمات در کمتر از چند ساعت فراهم است. با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

قیمت سایز ۵۵ اینچ این تلویزیون با پایه‌ای متفاوت و مربع شکل ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. قیمت تلویزیون جی پلاس مدل GTV-55KE821S سایز ۵۵ اینچ ۱۴ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان است. البته تعداد قابل‌توجهی از مصرف‌کنندگان تلویزیون‌های جی پلاس نیز از کیفیت صدا و تصویر این تلویزیون‌ها رضایت نسبی دارند. گارانتی و خدمات پس از فروش تلویزیون‌های سام الکترونیک توسط سام سرویس ارائه می‌شود که همچون گلدیران یکی از شرکت‌های با سابقه و مطرح در زمینه ارائه خدمات پس از فروش محصولات الکترونیکی به شمار می‌رود.


یخچال فریزر دوقلو ال جی اصل


یخچال فریزر دوقلو ال جی جدید

روی اکثر لوازم خانگی که اخیراً به بازار عرضه شده‌اند به خصوص آن دسته از لوازم خانگی که روی آن‌ها قابلیت‌های هوشمندسازی عرضه شده است، امکان عیب‌یابی هوشمند دستگاه نیز یکی از مزایای ماشین ظرفشویی الی جی است. عیب‌یابی هوشمند در ماشین ظرف‌شویی ال‌جی قابلیتی است که در آن هر زمان که برای ماشین ظرف‌شویی مشکل یا ایرادی به وجود آید، دلیل اصلی ایراد روی دستگاه تلفن همراه کاربر که به ماشین ظرف‌شویی متصل است، نمایش داده می‌شود. یکی از مزایای ماشین لباسشویی ال جی امکان شستشوی چهار طرفه در ماشین ظرف‌شویی است. ساختار ماشین‌های ظرف‌شویی برند ال‌جی که طی چند سال اخیر به بازار معرفی شده‌اند به این صورت است که در بازوهای آب پاشی در این دستگاه‌ها دارای یکسری پره‌های چرخان هستند.


امداد آی.پی، نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، با سابقه 15 ساله در زمینه تعمیرات در کنار شما است. ماموریت ما ارائه بهترین و ارزانترین خدمات تعمیرات و توسط مجرب ترین متخصصین برای مشتریان عزیز است. ایکس ویژن یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید لوازم الکترونیکی مصرفی است که تمام مراحل تولید محصولاتش از ابتدا تا انتها را در ایران به سرانجام می‌رساند. بدیهی است بالا بردن برای هر طبقه یخچال ؛ساید یا لباسشویی و ظرفشویی بر عهده فروشگاه نیست و باربر ما موظف هست درب منزل(پارکینگ , حیاط) کالا را تقدیم مشتری کند. فناوری Bilion Reach Color فناوری خاصی است که موجب نمایش رنگ‌های بیشتر بر روی صفحه‌نمایش می‌شود.



رنگ و مدل یخچال فریز باید باید با دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است یک مدل یخچال هیمالیا توجه شما را به خود جلب کرده باشد، اما از نظر رنگ و مدل هیچ تناسبی با آشپزخانه نداشته باشد. در حالی که یک مدل یخچال دیگر از همین برند، کاملاً با فضای آشپزخانه شما تناسب دارد. یخچال های سامسونگ Family Hub خانواده هوشمند این برند هستند و قابلیت های ویژه ای را به کاربران ارائه می دهند. همچنین تکنولوژی های بروز تری در یخچال های ال جی وجود دارد و در مجموع، این برند قابلیت های بیشتر و کارآمدتری را ارائه می دهد. در بخش قابلیت ها، می توان محصولات ال جی را برنده میدان مقایسه یخچال سامسونگ و ال جی به شمار آورد.


از نظر میزان رضایت خریداران ،کیفیت تولیدات ،مجهز بودن به فناوری روز دنیا و قیمت ،هر دو برند در جایگاه خوبی قرار گرفتن. بهتر است یخچال فریزری خریداری کنید که طبقات و کشوهای آن به‌راحتی جابه‌جا و تمیز شوند. بخش‌های مختلف یخچال فریزر به شما کمک می‌کنند ظروف مختلف و نوشیدنی‌ها را به‌راحتی در یخچال جای دهید. مخازن یخ و آب، محفظه‌ی دارو و کنترل دمای یخچال باید دارای ایمنی کودکان باشند. نمایشگری که روی بدنه‌ی یخچال نصب شده است به شما کمک می‌کند تنظیمات دما و عملکرد یخچال را مشاهده کنید.

Report this wiki page